Jesteś tutaj: liderkredyty.pl > Kredyty > Niebezpieczny kredyt

Jak rozliczyć się z Urzędem?

Decydując się na założenie własnej działalności gospodarczej przede wszystkim powinniśmy dokładnie zapoznać się ze wszystkimi dokumentami a także sprawdzić wszystkie koszta, Jak rozliczyć się z Urzędem? jakie będziemy ponosić i jakie dokumenty będziemy musieli posiadać. Zakładając firmą należy zdecydować, jakim zostanie się podatnikiem. Od tego również zależy jak będzie rozliczać się z Urzędem Skarbowym. Mamy do wyborów kilka możliwości, więc warto wcześniej przemyśleć, na jaką najlepiej się zdecydować. Jak rozliczyć się z Urzędem? Przede wszystkim powinny nam tym pomyśleć osoby posiadające jednoosobową działalność gosporadczą a także osoby, które posiadają małe firmy. Rozliczać się z Urzędem Skarbowym można na zasadach ogólnych. Dla jednoosobowych działalności gospodarczych, które nie będą aż nadto dochodowe, najlepszym rozwiązaniem może okazać się rozliczanie na zasadach ogólnych, gdzie mamy do wyboru podatek 18 lub 32%. Można również wybrać podatek liniowy, który obecnie wynosi 19% dochodu. Rozliczać można się także ryczałtem lub za pomocą karty podatkowej. Jak rozliczyć się z Urzędem? Jeżeli wybór sprawia nam trudność, warto skontaktować się z księgową, która doradzi nam, jaki sposób opodatkowania będzie najlepszy dla naszej firmy.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.